Chyba każdy właściciel marki pragnie w jak najciekawszy oraz jak najbardziej zachęcający dla klienta sposób zaprezentować swoją firmę. Niestety w obecnych czasach, kiedy reklamy spotykamy na każdym kroku, społeczeństwo nie zwraca już uwagi na ich treści prezentowane w telewizji, czy też radiu. W takim razie jak skutecznie zachęcić potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą? Jedną z mniej standardowych, a zarazem bardziej zyskowną metodą może okazać się wykorzystanie odpowiedniego namiotu reklamowego. Oto kilka przydatnych informacji dotyczących namiotów reklamowych oraz handlowych, które ułatwią wybór idealnego modelu!
Namiot reklamowy — szybki i skuteczny sposób na pozyskanie nowych klientów
Coraz więcej firm decyduje się na promowanie swojej oferty podczas różnorakich wydarzeń i eventów przy użyciu namiotu reklamowego. Dzieje się tak, gdyż ów namiot charakteryzuje się licznymi oznaczeniami oraz w wielu przypadkach także nieszablonowym wyglądem, a co za tym idzie, zwraca na siebie uwagę nawet osób przebywających w oddali. Dzięki temu klient może dostrzec zachęcające hasła umieszczone na zewnątrz namiotu, tym samym rozważając skorzystanie ze świadczonych usług.
Na co należy zwrócić uwagę podczas wyboru namiotu reklamowego?
Stawiając na taką formę reklamy, powinniśmy zadbać o:
- dostosowanie wyglądu stoiska do wizerunku firmy,
- właściwe umiejscowienie namiotu,
- możliwość szybkiego i swobodnego kontakt z klientem,
- estetykę i unikalność.
Warto pamiętać, iż namioty reklamowe nie powinny znacząco odbiegać od wizerunku marki. Wówczas to namiot musi być dostosowany do logo i specyfiki firmy. Oprócz tego kluczowym aspektem będzie wybór stanowiska, które umożliwi zarówno sprzedającemu, jak i klientowi na swobodny, komfortowy kontakt. Poza tym powinniśmy zadbać o umiejscowienie namiotu w widocznym miejscu, a także jego niecodzienny, lecz estetyczny i nieprzesadzony wygląd.
Idealny namiot handlowy — czym kierować się przy jego wyborze?
Kiedy zamierzamy postawić na namiot przeznaczony stricte do handlu, niepełniący funkcji reklamowej, musimy zadbać o przestrzeń i odporność na wszelkie niekorzystne zmiany pogodowe. Choć początkowo mogłoby się wydawać, że między namiotem reklamowy a tym przeznaczonym na targi nie ma wielkich różnic, sprawa wygląda nieco inaczej. Namioty handlowe muszą cechować się solidną konstrukcją, która przetrwa silne ulewy, burze, czy, co gorsza, wichury. Faktem jest, że stoiska mające za zadanie promowanie firmy również powinny być wytrzymałe, jednakże modele handlowe bywają użytkowane znacznie częściej (czasami nawet codziennie), a co ważniejsze sprzedawcy utrzymujący się w głównej mierze z wyjazdów na targi zabierają ze sobą o wiele więcej towaru rozłożonego pod namiotem, niżeli osoby reklamujące markę. W celu wyboru odpowiedniego modelu warto uwzględnić:
- wielkość namiotu,
- wytrzymałość poszczególnych elementów,
- wodoodporność,
- podłoże, na którym ustawimy namiot.
Namiot handlowy, a niekorzystne warunki atmosferyczne
Jak wiadomo, niektórych czynników nie jesteśmy w stanie przewidzieć. Jednym z nich jest pogoda. Gdy planujemy przebywać na rynkach i wydarzeniach odbywających się z dala od naszego miejsca zamieszkania, powinniśmy wybrać namiot z nieprzemakalny pokrycie dachowym. Świetnym pomysłem może okazać się wynajem namiotów posiadających również ściany zabezpieczone specjalną wodoodporną gumą. Wypożyczalnia namiotów Vitabri oferuje mnóstwo różnego rodzaju wysokiej jakości namiotów reklamowych oraz handlowych, dlatego każdy powinien znaleźć coś dla siebie!